Mr. Gunadasa Samarasinghe, the new District Secretary of Moneragala commenced his duties
   Presidential Environment Awards 2019 - Moneragala District Secretariat came third place in Best Government Institution that contributes to the environment   

District Secretary

g copy


Mr.Gunadasa Samarasingha

 

mondistsec@gmail.com


Our Achievements


Business Service Center (One Stop Shop)

sel 2 1 finalized

Hotline : 070 6 333 999


Register Your Business Online (e-BR)

Register Now

Special online Services

Monaragala District secretariat has launched the program “Tell to GA” with the aim of strengthening the public service providing process by enhancing the procedure of submitting public issues, Grievances and suggestions directly and efficiently to the district secretary and responding Quickly

Tell to GA

Corona (Covid-19) Prevention Program - Monaragala District

District Steering Committee (COVID-19)

Read More District Report [PDF]

Meeting & GA Programme

News & Events

Supplier Registration - 2022

Last Update Date : 2021-11-11 Registration of Sup...

Distribution of Essential Foods - In Monaragala District

List of Distributors - According to the Divisiona...

Business Registration - Online

Haven't registered your business yet? Now there is...

Presidential Environment Awards 2019

Presidential Environment Awards 2019 - Moneragala...

book

e - Grama Niladari Information System


Get grama niladari information

book

Vehicle Number Plate info (e-Plate)


check your vehicle number plate received or not

g dumy

 

  Mrs. Y.Y.N. Perera

  Assistant Land Commissioner (Acting)

 

land comme

 

අපගේ දැක්ම

“මතු පරපුරේ අයිතීන් ආරක්ෂා කරමින් ඉඩමෙන් ප්‍රශස්ථ ඵල නෙලන ශ්‍රි ලංකාවක් කරා”

 

අපගේ මෙහෙවර

පරිසරයේ සමතුලිතතාවය රැකෙන පරිදි අදාල සියළු අංශවල මනා සම්බන්ධීකරණයකින් යුතුව සංවර්ධනයේ චිරස්ථායි බව අරමුණු කරගෙන රජයේ ඉඩම් ප්‍රශස්ථ මට්ටමින් යෙදවීම තහවුරු කරණ මනා  ඉඩම් කළමණාකාරිත්වයක් පවත්වාගෙන යාම.

අපගේ සේවාවන්

සහකාර ඉඩම් කොමසාරිස් කාර්යාලයේ ප්‍රධාන කාර්ය වනුයේ ඉඩම් කොමසාරිස් ජනරාල් දෙපාර්තමේන්තුව හා ප්‍රාදේශීය ලේකම් කාර්යාල අතර සම්බන්ධීකරන   කටයුතු සිදුකිරිම වන අතර එම කාර්යයට පහත සඳහන් කාර්යයන් ඇතුලත්වේ.

1. අනවසර ඉඩම් නියමානුකූල කර වාර්ෂික බලපත්‍ර නිකුත් කිරිම.(ප්‍රාදේශිය ලේකම් කාර්යාල මගින් ලැබෙනඉඩම් කච්චේරි වාර්තා නිර්දේශ කර ඉඩම් කොමසාරිස් ජනරාල්වෙත යැවීම සහ එම අනුමැතිය නැවත ප්‍රාදේශිය ලේකම් වෙත යොමු කිරිම)

2. ඉඩම් සංවර්ධන ආඥාපනත යටතේ නිකුත් කරනු ලබන දිමනා පත්‍ර සම්බන්ධ කටයුතු.

  • ප්‍රාදේශිය ලේකම් කාර්යාල මගින් ලැබෙන ඉඩම් කච්චේරි වාර්තා නිර්දේශකර ඉ.කො.ජ.වෙත යැවීම.
  • සකස් කල දිමනාපත්‍ර නිර්දේශ කර ඉඩම් කො.ජනරාල් වෙත යොමුකිරිම.
  • ප්‍රධාන පත්‍රවල වැරදි නිවරදී කිරීම් සඳහා ඉ.කො.ජ.වෙත යොමු කිරීම.
  • ඉඩම් ආරවුල් විසදීම.
  • දීමනා පත්‍රවල පසු අයීතින් නම් කිරිම හා අවලංගු කිරිමේ කටයුතු.

3. දීර්ඝ කාලීන බදු පදනම මත ඉඩම් බැහැර කිරිම.

  • නේවාසික කටයුතු සඳහා
  • කෘෂිකාර්මික කටයුතු සඳහා

 

4. දෙපාර්තමේන්තු සඳහා ඉඩම් නිදහස් කිරිම.

5. පලාත් පාලන ආයතන සඳහා ඉඩම් පැවරීම.

6. බෞද්ධ විහාරස්ථාන සඳහා ඉඩම් ලබාදීම.

7. ඉඩම් ඉල්ලීම් හා ඉඩම් ගැටළු සම්බන්ධ ලිපි/විමසීම් සඳහා අවශ්‍ය කටයුතු ඉටුකිරිම.